قیمت دو داروی رمدسیویر و فاویپیراویر اعلام شد

معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونای استان تهران گفت: قیمت داروی رمدسیویر، هر ویال ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت داروی فاویپیراویر به ازای هر ورق قرص حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش درمان یاب، علی ماهر، معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونای استان تهران درباره شرایط فعلی وضعیت قاچاق دارو‌های کرونا اظهار داشت: دو داروی رمدسیویر و فاویپیراویر در داروخانه‌های دولتی موجود است و در صورت ارائه پرونده و تشخیص نیاز بیمار، این دارو‌ها با قیمت دولتی عرضه می‌شوند.

قیمت داروی رمدسیویر، هر ویال ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت داروی فاویپیراویر به ازای هر ورق قرص حدود ۱۰۰ هزار تومان است و در داروخانه‌های ۱۳ آبان، شهید کاظمی و دیگر داروخانه‌های دولتی در صورت تایید معاونت درمان موجود و قابل دریافت است.

ماهر با اشاره به تولید داروی رمدسیویر در داخل کشور اظهار داشت: این دارو در گذشته در ایران تولید نمی‌شد و طبق اعلامیه وزارتخانه، هیچ دارویی قبل از مورد تایید وزارت بهداشت، نباید تجویز شود. در صورت خرید دارویی که مورد تایید نیست، دولت هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب این عمل به عهده نمی‌گیرد.

مطالب مرتبط

نظرات بسته شده است.